Voorwaarden Kassakorting
- Enkel geldig voor nieuwe boekingen met vertrek t/m 2026- Korting is niet geldig bij het afnemen van enkel het reisgedeelte
- Korting is niet geldig op onze zelf samenstellen reizen
- Korting is al in de prijs verwerkt
- Deze actie loopt t/m 14 januari 2025
Kennismaking met kleurrijk India
Benieuwd naar dit bijzondere land? Tijdens deze ‘driehoeksreis’ bezoekt u Delhi, Jaipur en Agra. Maak een uitgebreide stadstour door Delhi en wandel over de Chandi Chowk, een typische markt met veel kleuren en geuren. Beklim per jeep de steile rotsen nabij Jaipur en bezoek het Amber Fort en laat u uiteindelijk verwonderen door wereldwonder de Taj Mahal.
"'Prachtige reis met zeer professionele en gastvrije privéchauffeur voor ons gezin. Contrastrijk India heeft op alle mogelijke manieren een diepe indruk gemaakt'"
Ton van de Ven
01
Amsterdam/Brussel – Delhi
U vliegt vanaf Amsterdam of Brussel naar de hoofdstad van India, Delhi. Hier komt u de volgende dag aan.
02
Aankomst Delhi
Overnachting in Delhi
Op het vliegveld wordt u verwelkomd door onze vertegenwoordiger. U heeft direct een transfer naar uw hotel in Delhi; één van de meest bijzondere steden in Azië. Afhankelijk van uw keuze voor luchtvaartmaatschappij heeft u de rest van de dag, middag of avond vrij om te acclimatiseren.
03
Delhi
Bezoek de India Poort en het Rode Fort
Raj Ghat, de crematie plaats van Mahatma Ghandi
Chandni Chowk markt verkennen
Overnachting in Delhi
Vandaag maakt u een uitgebreide stadstour door Old en New Delhi, waarbij we u de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad laten zien. Na een goed ontbijt begint u met een uitgebreide stadstour door New Delhi. Zo bezoekt u onder andere de imposante 72,5 meter hoge Qutub Minar en Humayun’s Tomb. Misschien doet Humayun’s Tomb u wel aan een ander bouwwerk denken. Hij stond model voor vele andere prachtige heiligdommen, waaronder de Taj Mahal, die we later op onze reis zullen zien. Maar ook bezoekt u de India Poort, het parlementsgebouw en passeert u Rashtrapati Bhawan; de officiële residentie van de president van India.
’s Middags rijdt u naar het oude gedeelte van de stad. U ziet onder andere de majestueuze Jama Masjid moskee, het Shanti Vana monument en Raj Ghat, de plek waar Mahatma Ghandi is gecremeerd. Daarnaast rijdt u langs het Rode Fort, waar u de gelegenheid heeft om even uit te stappen en een foto te maken. Ervaar ook de intense geuren, kleuren en geluiden van de bruisende markt Chandni Chowk. Een geweldige manier om het leven op straat van dichtbij te beleven! Overnachting in Delhi.
04
Delhi – Jaipur (ca. 281 km)
Vrije middag
Eerste overnachting Jaipur
Na het ontbijt verlaten we de stad om u naar Jaipur te brengen. Hier komt u in de middag aan in uw hotel. Geniet onderweg van het leven op staat en het landschap. ’s Middags bent u vrij om te relaxen in uw hotel of op eigen gelegenheid de oude stad beter te leren kennen. Overnachting in Jaipur.
05
Jaipur
Bezoek Observatorium en het Stadspaleis
Bezoek Hawa Mahal, het Paleis der Winden
Tweede overnachting Jaipur
Vandaag vroeg uit de veren om na het ontbijt het Amber Fort te bezoeken. Per jeep klimt u de steile rotsen op, die het kasteel vroeger beschermden tegen de vijand. Het fort ligt 11 kilometer buiten Jaipur en is overweldigend. De diverse paleizen die u er aantreft waren ooit een schouwspel van koninklijke processies en overdadige weelde. Later op de ochtend bezoeken we het Observatorium dat in 1700 werd gebouwd door Maharadja Jai Singh, de oprichter van Jaipur en het Stadspaleis. Verder brengt u een bezoek aan Hawa Mahal, het Paleis der Winden met zijn roze zandsteen en honingraatstructuur. Een mooi voorbeeld van het kunstenaarstalent van de Rajputs. Het werd gebouwd om de vrouwen van de Maharadja af te schermen en een blik te gunnen op het leven op straat en de processies die daar plaatsvonden. Overnachting in Jaipur.
06
Jaipur – Fatehpur Sikri – Agra (ca. 238 km)
Bezoek Fatehpur Sikri (de ‘Verlaten Stad’)
Eerste overnachting Agra
Wederom vroeg uit de veren vandaag. U verlaat Jaipur voor Agra. Onderweg naar Agra bezoeken we het ‘Pompei’ van India: Fatehpur Sikri. Ooit een rijke en drukke stad, nu geheel verlaten, maar in uitstekende staat. De maharadja die de stad liet bouwen had geen rekening gehouden met de waterschaarste in dit gebied, waardoor de plek al snel veranderde in een spookstad. U bewondert de onbewoonde roze zandstenen gebouwen en de goede staat waarin ze verkeren. Hierna vervolgen we onze weg naar Agra, de stad van de Taj Mahal. U komt aan het einde van de middag aan in Agra. De rest van de dag is vrij. Overnachting in Agra.
07
Agra
Bezoek Agra Fort
Middag ter vrije besteding
Tweede overnachting Agra
Heel vroeg in de ochtend of in de namiddag bezoekt u de Taj Mahal, één van de meest fascinerende meesterwerken in India en wellicht wel ter wereld. De Mughal-keizer Shah Jahan bouwde de Taj Mahal aan de oever van de Yamuna rivier ter nagedachtenis aan zijn favoriete vrouw, Mumtaz Mahal. Hij liet haar lichaam begraven in dit mausoleum en werd zelf na zijn dood naast zijn grote liefde te ruste gelegd.
Vandaag maakt u ook een korte stadstour met een bezoek aan het Agra Fort, dat is omgeven door een 21 meter hoge muur van rood zandsteen. Binnen de muren vindt u de prachtige Parel moskee en een verscheidenheid aan paleizen, waaronder Jahangir Mahal, dat u bereikt door middel van een indrukwekkend toegangshek. Bij binnenkomst wordt u verrast door binnentuinen, prachtige hallen en bewerkte pilaren. De rest van de de middag is vrij om bijvoorbeeld op eigen gelegenheid de lokale bazaars te ontdekken. Overnachting in Agra.
08
Agra – Delhi (ca. 207 km)
Vrije middag in Delhi
Transfer naar de luchthaven
Vroeg in de ochtend vertrekt u richting Delhi. Na aankomst wordt u naar uw hotel gebracht en heeft u vrije tijd. Ontdek de stad op uw eigen tempo nogmaals en vindt de laatste souvenirs voor het thuisfront. In het begin van de avond wordt u naar de luchthaven gebracht voor uw terugvlucht. U kunt tot vertrek naar de luchthaven gebruik maken uw kamer.
09
Delhi – Amsterdam/Brussel
Aankomst Amsterdam of Brussel
Einde van een vakantie vol onvergetelijke herinneringen.
Let op:
Door technische en/of organisatorische redenen kan van de route en/of volgorde van de rondreis worden afgeweken.
Algemeen
Of u nu een avontuurlijke reis gaat maken of liever naar een relaxte zonbestemming vliegt, met KLM begint uw vakantie al aan boord. U krijgt de beste persoonlijke service en u kunt altijd rekenen op een ruime, comfortabele zitplaats. Daarbij beschikt KLM over een jonge vloot, voorzien van de modernste snufjes. Denk bijvoorbeeld aan een gratis persoonlijk entertainmentsysteem voor iedere passagier op intercontinentale vluchten. En wat misschien nog wel belangrijker is: de nieuwe schonere vliegtuigen van KLM zijn minder belastend voor het milieu. Hiermee zorgt KLM niet alleen voor u en uw medepassagiers, maar ook voor een schonere wereld.Services aan boord
Alle maaltijden, snacks en (alcoholische) drankjes zijn inbegrepen.Entertainment aan boord
Op intercontinentale vluchten beschikt u over een persoonlijk interactief beeldscherm met gratis de nieuwste films, TV-series, muziek etc.Is upgraden naar comfortclass / extra beenruimte mogelijk?
In Economy Comfort geniet u van extra beenruimte en een stoelleuning die verder naar achteren kan. De toeslag varieert van EUR 10 tot EUR 180.Handbagage voorwaarden
U kunt 1 stuk handbagage meenemen van max. 55x25x35 cm., plus 1 extra item (handtas of laptoptas). Gecombineerd max. 12 kg.Ruimbagage
Op intercontinentale vluchten: 1 stuk ruimbagage van max. 23 kg.Op Europese vluchten: alleen handbagage. Ruimbagage tegen betaling.
Inclusief
Exclusief
Algemeen
Of u nu een avontuurlijke reis gaat maken of liever naar een relaxte zonbestemming vliegt, met KLM begint uw vakantie al aan boord. U krijgt de beste persoonlijke service en u kunt altijd rekenen op een ruime, comfortabele zitplaats. Daarbij beschikt KLM over een jonge vloot, voorzien van de modernste snufjes. Denk bijvoorbeeld aan een gratis persoonlijk entertainmentsysteem voor iedere passagier op intercontinentale vluchten. En wat misschien nog wel belangrijker is: de nieuwe schonere vliegtuigen van KLM zijn minder belastend voor het milieu. Hiermee zorgt KLM niet alleen voor u en uw medepassagiers, maar ook voor een schonere wereld.Services aan boord
Alle maaltijden, snacks en (alcoholische) drankjes zijn inbegrepen.Entertainment aan boord
Op intercontinentale vluchten beschikt u over een persoonlijk interactief beeldscherm met gratis de nieuwste films, TV-series, muziek etc.Is upgraden naar comfortclass / extra beenruimte mogelijk?
In Economy Comfort geniet u van extra beenruimte en een stoelleuning die verder naar achteren kan. De toeslag varieert van EUR 10 tot EUR 180.Handbagage voorwaarden
U kunt 1 stuk handbagage meenemen van max. 55x25x35 cm., plus 1 extra item (handtas of laptoptas). Gecombineerd max. 12 kg.Ruimbagage
Op intercontinentale vluchten: 1 stuk ruimbagage van max. 23 kg.Op Europese vluchten: alleen handbagage. Ruimbagage tegen betaling.
Dagprogramma
01
Amsterdam/Brussel – Delhi
U vliegt vanaf Amsterdam of Brussel naar de hoofdstad van India, Delhi. Hier komt u de volgende dag aan.
Goed om te weten
Indien u vliegt met KLM of Etihad komt u na middernacht op dag 2 aan in Delhi. U heeft een transfer naar uw hotel en direct een overnachting zodat u in alle rust kunt bijkomen van uw vlucht. Dag 2 in Delhi is een vrije dag.
02
Aankomst Delhi
Overnachting in Delhi
Op het vliegveld wordt u verwelkomd door onze vertegenwoordiger. U heeft direct een transfer naar uw hotel in Delhi; één van de meest bijzondere steden in Azië. Afhankelijk van uw keuze voor luchtvaartmaatschappij heeft u de rest van de dag, middag of avond vrij om te acclimatiseren.
03
Delhi
Bezoek de India Poort en het Rode Fort
Raj Ghat, de crematie plaats van Mahatma Ghandi
Chandni Chowk markt verkennen
Overnachting in Delhi
Vandaag maakt u een uitgebreide stadstour door Old en New Delhi, waarbij we u de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad laten zien. Na een goed ontbijt begint u met een uitgebreide stadstour door New Delhi. Zo bezoekt u onder andere de imposante 72,5 meter hoge Qutub Minar en Humayun’s Tomb. Misschien doet Humayun’s Tomb u wel aan een ander bouwwerk denken. Hij stond model voor vele andere prachtige heiligdommen, waaronder de Taj Mahal, die we later op onze reis zullen zien. Maar ook bezoekt u de India Poort, het parlementsgebouw en passeert u Rashtrapati Bhawan; de officiële residentie van de president van India.
’s Middags rijdt u naar het oude gedeelte van de stad. U ziet onder andere de majestueuze Jama Masjid moskee, het Shanti Vana monument en Raj Ghat, de plek waar Mahatma Ghandi is gecremeerd. Daarnaast rijdt u langs het Rode Fort, waar u de gelegenheid heeft om even uit te stappen en een foto te maken. Ervaar ook de intense geuren, kleuren en geluiden van de bruisende markt Chandni Chowk. Een geweldige manier om het leven op straat van dichtbij te beleven! Overnachting in Delhi.
04
Delhi – Jaipur (ca. 281 km)
Vrije middag
Eerste overnachting Jaipur
Na het ontbijt verlaten we de stad om u naar Jaipur te brengen. Hier komt u in de middag aan in uw hotel. Geniet onderweg van het leven op staat en het landschap. ’s Middags bent u vrij om te relaxen in uw hotel of op eigen gelegenheid de oude stad beter te leren kennen. Overnachting in Jaipur.
05
Jaipur
Bezoek Observatorium en het Stadspaleis
Bezoek Hawa Mahal, het Paleis der Winden
Tweede overnachting Jaipur
Vandaag vroeg uit de veren om na het ontbijt het Amber Fort te bezoeken. Per jeep klimt u de steile rotsen op, die het kasteel vroeger beschermden tegen de vijand. Het fort ligt 11 kilometer buiten Jaipur en is overweldigend. De diverse paleizen die u er aantreft waren ooit een schouwspel van koninklijke processies en overdadige weelde. Later op de ochtend bezoeken we het Observatorium dat in 1700 werd gebouwd door Maharadja Jai Singh, de oprichter van Jaipur en het Stadspaleis. Verder brengt u een bezoek aan Hawa Mahal, het Paleis der Winden met zijn roze zandsteen en honingraatstructuur. Een mooi voorbeeld van het kunstenaarstalent van de Rajputs. Het werd gebouwd om de vrouwen van de Maharadja af te schermen en een blik te gunnen op het leven op straat en de processies die daar plaatsvonden. Overnachting in Jaipur.
06
Jaipur – Fatehpur Sikri – Agra (ca. 238 km)
Bezoek Fatehpur Sikri (de ‘Verlaten Stad’)
Eerste overnachting Agra
Wederom vroeg uit de veren vandaag. U verlaat Jaipur voor Agra. Onderweg naar Agra bezoeken we het ‘Pompei’ van India: Fatehpur Sikri. Ooit een rijke en drukke stad, nu geheel verlaten, maar in uitstekende staat. De maharadja die de stad liet bouwen had geen rekening gehouden met de waterschaarste in dit gebied, waardoor de plek al snel veranderde in een spookstad. U bewondert de onbewoonde roze zandstenen gebouwen en de goede staat waarin ze verkeren. Hierna vervolgen we onze weg naar Agra, de stad van de Taj Mahal. U komt aan het einde van de middag aan in Agra. De rest van de dag is vrij. Overnachting in Agra.
07
Agra
Bezoek Agra Fort
Middag ter vrije besteding
Tweede overnachting Agra
Heel vroeg in de ochtend of in de namiddag bezoekt u de Taj Mahal, één van de meest fascinerende meesterwerken in India en wellicht wel ter wereld. De Mughal-keizer Shah Jahan bouwde de Taj Mahal aan de oever van de Yamuna rivier ter nagedachtenis aan zijn favoriete vrouw, Mumtaz Mahal. Hij liet haar lichaam begraven in dit mausoleum en werd zelf na zijn dood naast zijn grote liefde te ruste gelegd.
Vandaag maakt u ook een korte stadstour met een bezoek aan het Agra Fort, dat is omgeven door een 21 meter hoge muur van rood zandsteen. Binnen de muren vindt u de prachtige Parel moskee en een verscheidenheid aan paleizen, waaronder Jahangir Mahal, dat u bereikt door middel van een indrukwekkend toegangshek. Bij binnenkomst wordt u verrast door binnentuinen, prachtige hallen en bewerkte pilaren. De rest van de de middag is vrij om bijvoorbeeld op eigen gelegenheid de lokale bazaars te ontdekken. Overnachting in Agra.
Goed om te weten
Op vrijdag is de Taj Mahal gesloten. Indien de bezichtiging aan de Taj Mahal in uw reis op een vrijdag valt, wordt dit bezoek een dag eerder uitgevoerd. En zult u de Taj Mahal kunnen aanschouwen tijdens zonsondergang. Een prachtig gezicht!
08
Agra – Delhi (ca. 207 km)
Vrije middag in Delhi
Transfer naar de luchthaven
Vroeg in de ochtend vertrekt u richting Delhi. Na aankomst wordt u naar uw hotel gebracht en heeft u vrije tijd. Ontdek de stad op uw eigen tempo nogmaals en vindt de laatste souvenirs voor het thuisfront. In het begin van de avond wordt u naar de luchthaven gebracht voor uw terugvlucht. U kunt tot vertrek naar de luchthaven gebruik maken uw kamer.
Goed om te weten
Indien u vliegt met KLM of Emirates wordt u rond middernacht opgehaald en naar de luchthaven gebracht voor uw terugvlucht. U kunt tot 22.30 uur gebruik maken van uw kamer. Indien u langer gebruik wilt maken van uw kamer, dan moet er een toeslag voldaan worden. In dit geval kunt u in het boekingsproces uw kamer verlengen tot een volledige nacht.
Let op:
Door technische en/of organisatorische redenen kan van de route en/of volgorde van de rondreis worden afgeweken.
Algemeen
Of u nu een avontuurlijke reis gaat maken of liever naar een relaxte zonbestemming vliegt, met KLM begint uw vakantie al aan boord. U krijgt de beste persoonlijke service en u kunt altijd rekenen op een ruime, comfortabele zitplaats. Daarbij beschikt KLM over een jonge vloot, voorzien van de modernste snufjes. Denk bijvoorbeeld aan een gratis persoonlijk entertainmentsysteem voor iedere passagier op intercontinentale vluchten. En wat misschien nog wel belangrijker is: de nieuwe schonere vliegtuigen van KLM zijn minder belastend voor het milieu. Hiermee zorgt KLM niet alleen voor u en uw medepassagiers, maar ook voor een schonere wereld.Services aan boord
Alle maaltijden, snacks en (alcoholische) drankjes zijn inbegrepen.Entertainment aan boord
Op intercontinentale vluchten beschikt u over een persoonlijk interactief beeldscherm met gratis de nieuwste films, TV-series, muziek etc.Is upgraden naar comfortclass / extra beenruimte mogelijk?
In Economy Comfort geniet u van extra beenruimte en een stoelleuning die verder naar achteren kan. De toeslag varieert van EUR 10 tot EUR 180.Handbagage voorwaarden
U kunt 1 stuk handbagage meenemen van max. 55x25x35 cm., plus 1 extra item (handtas of laptoptas). Gecombineerd max. 12 kg.Ruimbagage
Op intercontinentale vluchten: 1 stuk ruimbagage van max. 23 kg.Op Europese vluchten: alleen handbagage. Ruimbagage tegen betaling.
Auto met chauffeur en Engelssprekende stadsgidsen
Deze rondreis wordt uitgevoerd met een chauffeur die gedurende de reisdagen ervoor zal zorgen dat u veilig door het land reist. Tevens zal u worden bijgestaan door stadsgidsen die tijdens de bezoeken, excursies en stadswandelingen u zullen begeleiden. Deze stadsgidsen kennen hun stad als geen ander en zullen u veel informatie geven. Wij zorgen er altijd voor dat de auto/minibus is afgesteld op de grootte van uw gezelschap, zodat het comfortabel reizen is.
Ons agentschap maakt gebruik van de volgende autotypes:
Bij 1 - 2 personen: Toyota Etios, Swift Dzire of gelijkwaardig met airco
Bij 3 personen: Toyota Innova of gelijkwaardig met airco
Bij 4 - 8 personen: Tempo Traveller of gelijkwaardig met airco
Vervoersopties ter plaatse
Middenklasse
Hieronder ziet u een selectie van de hotels die wij tijdens deze privéreis gebruiken. Bij de naam van het hotel wordt de categorie vermeld, zodat u inzicht krijgt in wat voor soort hotels u tijdens uw rondreis kunt verwachten. De hotels die wij publiceren zijn voorbeeldhotels. Dit betekent dat het soms kan voorkomen dat u in andere hotels verblijft. Uiteraard zijn deze alternatieve hotels altijd van gelijkwaardige kwaliteit. De hotels worden regelmatig door ons bezocht en gecontroleerd op service en kwaliteit.
Khandela Haveli heeft een gunstige ligging in de roze stad Jaipur en wordt omringt door tal van historische bezienswaardigheden. Op bijvoorbeeld een kleine 4,5 kilometer van het hotel ligt het beroemde Hawa Mahal; het Windpaleis en het City Palace vindt u op 4 kilometer van het hotel. In de nabije omgeving vindt u winkeltjes en restaurants. Het hotel beschikt over een restaurant waar heerlijke Indiase en internationale gerechten worden geserveerd. In de bar van het hotel kunt u zich ontspannen met een heerlijk drankje of cocktail. Ook kunt u dineren in het mooie restaurant op het dak van het hotel. U vindt er ook een heerlijk zwembad met terras en ligweide. U kunt gebruik maken van de gratis WiFi en in het hotel is natuurlijk airconditioning aanwezig. Ook biedt Khandela Haveli Ayurvedische diensten en is er een express wasserij en stomerij
Het tijdperk van de Rajputs herleeft in de 22 kamers die elk een aparte ervaring van het prinselijke leven bieden. Omdat het een erfgoedpand is, is er geen een kamer gelijk aan de andere, maar het eenvoudige interieur straalt in elke kamer elegantie en aandacht voor detail uit.
Elke kamer is uitgerust met een zitje en/of bank en u kunt gebruik maken van de koffie- en theefaciliteiten. Verder is er een minibar en een televisie. Natuurlijk beschikt u over uw eigen badkamer met bad/douche en toilet.
- Beoordelingen (12)
- Reisverslagen (1)
Vertrekdatum: 03-04-2024
Reviewdatum: 12-04-2024
Anoniem
Vertrekdatum: 03-03-2023
Reviewdatum: 14-03-2023
Anoniem
Vertrekdatum: 31-10-2022
Reviewdatum: 09-11-2022
A van Zanten
Vertrekdatum: 22-02-2020
Reviewdatum: 03-03-2020
T Ton van de Ven
Vertrekdatum: 14-02-2020
Reviewdatum: 24-02-2020
RA Rischma Jainandunsing
Vertrekdatum: 06-01-2020
Reviewdatum: 24-01-2020
Anoniem
Vertrekdatum: 24-12-2019
Reviewdatum: 03-01-2020
Anoniem
Vertrekdatum: 17-08-2019
Reviewdatum: 25-08-2019
Anoniem
Vertrekdatum: 27-05-2019
Reviewdatum: 11-06-2019
Anoniem
Vertrekdatum: 13-04-2019
Reviewdatum: 21-04-2019
MHGG van Mil
Vertrekdatum: 03-04-2017
Reviewdatum: 18-04-2017
MVP Vandeput
Vertrekdatum: 08-01-2017
Reviewdatum: 17-01-2017
Anoniem
Praktische info
Algemeen
Of u nu een avontuurlijke reis gaat maken of liever naar een relaxte zonbestemming vliegt, met KLM begint uw vakantie al aan boord. U krijgt de beste persoonlijke service en u kunt altijd rekenen op een ruime, comfortabele zitplaats. Daarbij beschikt KLM over een jonge vloot, voorzien van de modernste snufjes. Denk bijvoorbeeld aan een gratis persoonlijk entertainmentsysteem voor iedere passagier op intercontinentale vluchten. En wat misschien nog wel belangrijker is: de nieuwe schonere vliegtuigen van KLM zijn minder belastend voor het milieu. Hiermee zorgt KLM niet alleen voor u en uw medepassagiers, maar ook voor een schonere wereld.Services aan boord
Alle maaltijden, snacks en (alcoholische) drankjes zijn inbegrepen.Entertainment aan boord
Op intercontinentale vluchten beschikt u over een persoonlijk interactief beeldscherm met gratis de nieuwste films, TV-series, muziek etc.Is upgraden naar comfortclass / extra beenruimte mogelijk?
In Economy Comfort geniet u van extra beenruimte en een stoelleuning die verder naar achteren kan. De toeslag varieert van EUR 10 tot EUR 180.Handbagage voorwaarden
U kunt 1 stuk handbagage meenemen van max. 55x25x35 cm., plus 1 extra item (handtas of laptoptas). Gecombineerd max. 12 kg.Ruimbagage
Op intercontinentale vluchten: 1 stuk ruimbagage van max. 23 kg.Op Europese vluchten: alleen handbagage. Ruimbagage tegen betaling.
Een reis boeken bij NRV
+Wat betekent 'op aanvraag' bij een reis(datum)?
Onze privérondreizen en zelf samenstel reizen zijn 'reizen op aanvraag'. Dit betekent dat wij uw reis bij onze lokale partner dienen te plaatsen om de beschikbaarheid van de door u gewenste reis of reisonderdelen na te kijken. Indien wij uw reservering op de door u aangegeven manier kunnen bevestigen, wordt uw boeking omgezet in een definitieve boeking. In het geval uw aanvraag niet bevestigd kan worden, zullen wij contact met u opnemen om eventuele alternatieven te bespreken. In de regel krijgt u binnen 1-2 werkdagen bericht over uw aanvraag. Wanneer u uw reservering reeds bij ons geplaatst heeft, maar de aanvraag intrekt voordat de gehele boeking akkoord is, is NRV genoodzaakt € 50,- administratiekosten in rekening te brengen. Indien wij de door u geboekte reis niet conform boeking kunnen aanbieden, mag u uiteraard kosteloos van uw boeking afzien.
+Op welke wijze moet ik de reissom betalen?
De reissom kunt u onder vermelding van uw klant- en factuurnummer via internetbankieren overmaken op de rekening van NRV.
Bankgegevens van NRV:
ING
IBAN (International Bank Account Number): NL49INGB0002183287
BIC (Bank Identifier Code): INGBNL2A
ABN Amro
IBAN (International Bank Account Number): NL37ABNA0515107239
BIC (Bank Identifier Code): ABNANL2A
Betaling per creditcard of contanten is helaas niet mogelijk.
+Mijn kinderen gaan mee op reis. Ontvangen zij kinderkorting?
Of er kinderkorting voor uw reis van toepassing is, hangt af van de door u gewenste reis. Na het invoeren van uw reisgezelschap, wordt een eventuele kinderkorting in de prijstabel bij de desbetreffende reis verwerkt.
+Kan ik mijn reis verlengen?
Onze privéreizen kunt u in de meeste gevallen verlengen. Onder het tabblad 'Verlengen/vervangen' kunt u de mogelijkheden tot verlenging van de door u gewenste reis inzien. Heeft u andere verlengingswensen? Kijk dan bij ons Zelf Samenstellen aanbod voor heel veel andere mogelijkheden. Hierbij kunt u zelf de reisduur van uw reis aangeven en is verlenging aldus altijd mogelijk.
Uiteraard kunt u ook telefonisch (+31 (0)70 3076700) of per e-mail (info@nrv.nl) contact met ons opnemen zodat wij u nader kunnen informeren.
+Hoe kan ik een privéreis voor een alleenreizende boeken?
Wilt u als alleenreizende een privéreis bij NRV boeken dan adviseren wij u telefonisch contact met ons op te nemen op +31 (0)70 3076700. Wij bekijken graag de mogelijkheden voor u. De prijzen op onze website zijn per persoon en gebaseerd op een verblijf met twee personen per kamer.
+Hoe werkt het met de fooien?
Mensen die in het toerisme werkzaam zijn, zijn vaak in grote mate afhankelijk van fooien van reizigers. Wij raden u dan ook aan om gul hiermee om te gaan.
Maakt u een privérondreis of heeft u uw reis zelf samengesteld dan kunt u ter plaatse ervoor kiezen om zelf de fooien te beheren en naar eigen inzicht te geven of om dit door uw gids te laten doen, indien u begeleid wordt. Onze lokale vertegenwoordiging geeft u graag richtlijnen zodat u op de hoogte bent van wat ter plaatse gebruikelijk is.
+Ik heb een speciale wens. Wordt deze ter plaatse gehonoreerd?
Dat een speciale wens ter plaatse wordt gehonoreerd, kunnen wij helaas niet aan u garanderen. Dit hangt namelijk af van de beschikbaarheid en bereidwilligheid van het hotel waar u verblijft. Indien u bij boeking uw speciale wens aan ons doorgeeft, zorgen wij ervoor dat deze als preferentie in uw boeking wordt opgenomen zodat onze agent en de hotelier hiervan op de hoogte zijn. Indien mogelijk, houden zij hiermee rekening.
Heeft u speciale dieetwensen of dient u op doktersadvies speciale medicijnen mee te nemen op vakantie, brengt u ons hiervan dan op de hoogte zodat wij de luchtvaartmaatschappij hierover kunnen informeren.
Informatie omtrent uw reis
Belangrijke documenten
+Op welke wijze ontvangen wij onze boekingsbevestiging en andere belangrijke informatie?
Uw boekingsbevestiging annex factuur zult u per e-mail van ons ontvangen, net als de reisbescheiden en overige belangrijke informatie.
+Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?
Uw reisbescheiden ontvangt u ongeveer zeven tot tien dagen voor vertrek. De reisbescheiden bevat belangrijke informatie zoals uw e-tickets, de contactgegevens van NRV en onze lokale partner, de hotellijst en de vouchers. Uw reisbescheiden ontvangt u per e-mail.
+Wat zijn e-tickets?
Een e-ticket is een elektronisch ticket. Uw e-ticket is het bewijs van uw geboekte vlucht en zult u per e-mail bij de reisbescheiden ontvangen.
+Waar moet ik aan denken als ik met kinderen reis?
Het is mogelijk dat de autoriteiten van de bestemming die u bezoekt nadere vereisten stellen in geval ouders met minderjarige kinderen reizen. Dit kan ook het geval zijn wanneer één ouder met een kind reist. Ook in dit geval bent u er zelf voor verantwoordelijk dat u in het bezit bent van de juiste documenten om te kunnen reizen. NRV kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Alleenreizende ouders en ouders met een andere achternaam dan hun minderjarige kind (= t/m 17 jaar) moeten bij reizen buiten het Schengen-gebied aan kunnen tonen dat zij het ouderlijk gezag hebben over het meereizende kind én toestemming hebben van de andere ouder om met hun kind naar het buitenland te reizen. Om problemen aan de grens te voorkomen adviseren de Rijksoverheid en de Koninklijke Marechaussee om de volgende documenten mee te nemen:
▪ Formulier toestemming reizen met minderjarige naar het buitenland (verkrijgbaar in het Engels)
▪ Kopie paspoort van toestemming gevende (niet meereizende) ouder(s)
▪ Recent uittreksel gezagsregister
▪ Recent uittreksel BRP van het kind
En eventueel:
▪ Uitspraak van de rechter over gezag en omgang;
▪ Het ouderschapsplan;
▪ Geboorteakte van het kind.
Ook andere personen die met een minderjarig kind reizen (bijvoorbeeld grootouders) moeten over bepaalde documenten beschikken. Wij adviseren u tijdig de juiste documenten aan te vragen. Voor uitgebreidere informatie kunt u terecht op de website van de Rijksoverheid en Koninklijke Marechaussee . Reizigers met de Belgische nationaliteit verwijzen wij graag naar Buitenlandse Zaken.
+Aan welke vereisten dient mijn paspoort te voldoen?
U bent zelf verantwoordelijk voor een geldig paspoort en de vereiste reisdocumenten, zoals een visum (indien van toepassing). Voor de meeste bestemmingen dient uw paspoort bij thuiskomst nog zes maanden geldig te zijn. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de landinformatie van uw bestemming op nrv.nl. Tevens kunt u de ambassade/het consulaat raadplegen om u te laten informeren over de specifieke vereisten.
+Hoe kan ik mijn paspoortgegevens achteraf nog wijzigen/invullen?
Na uw boeking ontvangt u van ons een inlog op Mijn NRV. Via dit portaal kunt u uw gegevens nog aanvullen of wijzigen. Het is ook mogelijk uw gegevens per mail of telefonisch aan ons door te geven. Wij verwerken het dan in uw boeking.
+Heb ik voor mijn bestemming een visum nodig?
Voor veel landen is een visum verplicht om het land in te kunnen reizen. Voor sommige landen kunt u bij aankomst een visum kopen, bij andere landen dient u dit visum reeds vooraf thuis aan te vragen. Op onze website kunt u bij de landinformatie van het betreffende land hier meer informatie over vinden. U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig verkrijgen van een visum. NRV is niet aansprakelijk voor de eventuele kosten die voortvloeien uit het feit dat u niet in het bezit bent van een correct visum.
+Ik reis naar of via de VS. Zijn er nog nadere vereisten waaraan ik moet voldoen?
Wanneer u naar of via de VS reist dient u rekening te houden met het volgende:
U bent verplicht reistoestemming te verkrijgen via het Elektronisch Systeem voor Reistoestemming (ESTA) of een visum te hebben, voordat u aan boord kunt gaan van een vliegtuig of schip naar de VS. Een ESTA is sneller en goedkoper om te regelen, de kosten zijn circa 21 USD. Voor een aanvraag en meer informatie kunt u naar de website van ESTA gaan. Wij raden u aan de aanvraag tijdig in te dienen. Als geen toestemming wordt gegeven, dient u een visum aan te vragen via het Amerikaanse consulaat.
De ESTA autorisatie is geldig voor een periode van maximaal 2 jaar of tot de datum waarop uw paspoort verloopt, tenzij de toestemming eerder wordt herroepen. Gegevens met betrekking tot verblijfadres, vluchtnummer etc. moet u wel per reis actualiseren.
ESTA geldt alleen voor landen (en hun staatsburgers) die aan het Visa Waiver programma meedoen, waaronder Nederland. Personen met een niet-Nederlands paspoort kunnen verplicht zijn een visum aan te vragen. Daarnaast zijn er ook een aantal andere uitzonderingen om te kunnen reizen met een ESTA: als u in of na maart 2011 in Iran, Irak, Noord-Korea, Soedan, Syrië, Libië, Somalië of Jemen bent geweest, kunt u niet meer met een ESTA reizen. U bent dan verplicht om een visum aan te vragen. Het heeft in dit geval geen zin om een nieuw paspoort aan te vragen, daar u naam gekoppeld is aan uw bezoek. Hetzelfde geldt voor reizigers die na 12 januari 2021 in Cuba zijn geweest. Meer uitgebreide informatie treft u aan op deze website.
Indien u via de VS met kinderen reist, dient u naast ESTA, ook rekening te houden met het volgende: wanneer er één of meerdere kinderen bij u in het paspoort staan, dient voor elk kind een visum of een eigen paspoort aangevraagd te worden. Kinderen dienen dus in het bezit te zijn van een eigen paspoort of een visum.
Een visum kunt u aanvragen op de website van het Amerikaanse Consulaat, dit kost € 140,-. Vervolgens krijgt u een link toegestuurd waarmee u een afspraak kunt maken op het Amerikaanse Consulaat in Amsterdam. U kunt rekening houden met een totale procedure van ca. 4 weken. Het visum is vervolgens 10 jaar geldig. Let u wel op dat als u een nieuw paspoort moet aanvragen, dat er bij uw oude paspoort op de visumpagina geen gaten gestanst worden.
Voorbereiding op uw reis
+Waar vind ik informatie over mijn reis?
Op onze website treft u heel veel informatie over onze reizen en reisonderdelen aan. Wanneer u op de door u gewenste reis of het door u gewenste reisonderdeel klikt, zult u een uitgebreide beschrijving van het programma/ reisonderdeel aantreffen, een overzicht van de onderdelen die inbegrepen zijn, extra informatie behorende bij de reis/ het reisonderdeel, eventuele extra opties, zoals upgrades en verlengingen, en ervaringen van NRV reizigers die u voor zijn gegaan. Tevens treft u bij onze groepsreizen en privéreizen een overzicht van de voorbeeldhotels aan en de optionele excursiemogelijkheden ter plaatse.
+Moet ik nog speciale gezondheidsmaatregelen treffen?
Uiteraard is het van groot belang dat u zich goed voorbereidt wanneer u een verre reis gaat maken. Voor de voorbereiding van uw reis kunt u onder andere onze website raadplegen. Onder de land-/ reisinformatie staat altijd een kopje 'Gezondheid & Vaccinaties' opgenomen om u zo goed mogelijk te kunnen informeren.
Wij adviseren u altijd een deskundige te raadplegen wat betreft de benodigde vaccinaties. Dit kan bij de GGD, uw huisarts of bijvoorbeeld via thuisvaccinatie.nl.
Bij het maken van een verre reis is het aan te raden middelen tegen uitdroging, reisziekte, diarree of verstopping mee te nemen in uw toilettas.
Let u altijd op de kwaliteit van het drinkwater. Het verdient aanbeveling steeds gezuiverd water in flessen te kopen.
+Kan ik online inchecken voor mijn vlucht?
Of u online kunt inchecken voor uw vlucht hangt af van de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het inmiddels vanaf 24 uur voor vertrek mogelijk om online in te checken zodat u op de luchthaven alleen nog maar uw bagage hoeft af te geven. Helaas is het voor groepsreizen niet altijd mogelijk om online in te checken.
+Wanneer dien ik aanwezig te zijn op de luchthaven?
Wij adviseren u om minimaal 2,5 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig te zijn. Houd u rekening met drukte op de wegen en op het spoor richting de luchthaven. Houd u er tevens rekening mee dat u na de check-in nog de paspoort- en veiligheidsformaliteiten dient te doorlopen en dat de afstand van de check-in balie naar uw gate groot kan zijn, wat ook de nodige tijd in beslag kan nemen.
Tijdens uw reis
+Word ik bij aankomst op de luchthaven verwelkomd?
NRV heeft geen balie op de luchthavens. U zult dan ook niet voorafgaand aan uw vlucht door één van onze medewerkers worden verwelkomd. Uw e-tickets heeft u reeds per e-mail ontvangen zodat u zelf kunt bepalen hoelang van tevoren wenst te arriveren. Wij raden u overigens wel aan om tijdig aanwezig te zijn op de luchthaven.
+Word ik bij aankomst op de bestemming verwelkomd?
Of u bij aankomst op de bestemming zal worden verwelkomd door onze plaatselijke vertegenwoordiger hangt af van de reis/ het reisonderdeel dat u bij ons heeft geboekt. Indien u bij aankomst zal worden verwelkomd, staat dit expliciet in de beschrijving van uw reis opgenomen.
In de meeste gevallen wordt u bij onze groepsreizen en privéreizen bij aankomst verwelkomd. Heeft u uw reis zelf samengesteld dan zal u ter plaatse worden verwelkomd wanneer u een transfer of bijvoorbeeld een meet & greet heeft geboekt.
+Waar kan ik ter plaatse terecht in geval van vragen?
In geval van vragen kunt u ter plaatse terecht bij uw chauffeur of gids. Wanneer deze uw vragen niet kunnen beantwoorden of wanneer u niet door reisleiding wordt begeleid, adviseren wij u contact op te nemen met ons lokale agentschap. De contactnummers van onze contactpersoon ter plaatse staan altijd aangegeven in uw reisbescheiden. Mocht uw vraag niet afdoende zijn beantwoord dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met NRV. Houdt u rekening met het tijdsverschil. Alleen in geval van nood zijn wij 24 uur (telefonisch) bereikbaar.
+Hoe werkt het met de fooien?
Mensen die in het toerisme werkzaam zijn, zijn vaak in grote mate afhankelijk van fooien van reizigers. Wij raden u dan ook aan om gul hiermee om te gaan.
Maakt u een groepsreis dan zal uw reisleid(st)er bij aanvang van de reis zorgdragen voor het samenstellen van een fooienpot. Deelname aan de fooienpot geschiedt op vrijwillige basis en wij adviseren u om rekening te houden met een bedrag van circa €5,- per persoon per dag (dit is afhankelijk van de bestemming die u bezoekt en kunt u bij de landinformatie van uw bestemming terugvinden). Uw reisleider zal namens de groep een fooi geven aan mensen die u als groep een service verlenen. U kunt hierbij denken aan de kofferjongens, bedienend personeel etc. Uiteraard houdt uw reisleider een overzicht bij van de uitgaven en heeft u te allen tijde inzage hierin.
Maakt u een privérondreis of heeft u gekozen voor de reisvorm zelf samenstellen, dan kunt u ter plaatse ervoor kiezen om zelf de fooien te beheren en naar eigen inzicht te geven of om dit door uw gids te laten doen, indien u begeleid wordt. Onze lokale vertegenwoordiging geeft u graag richtlijnen zodat u op de hoogte bent van wat ter plaatse gebruikelijk is.
+De reis verloopt niet zoals verwacht. Wat moet ik nu doen?
Ondanks onze inspanningen om uw reis helemaal naar tevredenheid uit te voeren, kan het voorkomen dat tijdens uw reis iets niet naar wens is. Mocht dit het geval zijn dan vragen wij u dit reeds op de bestemming kenbaar te maken bij uw reisleiding of onze lokale partner, zodat met uw persoonlijke wensen rekening kan worden gehouden en uw reis alsnog naar tevredenheid kan plaatsvinden. Mocht het ter plaatse niet naar tevredenheid worden opgelost dan verzoeken wij u contact op te nemen met NRV in Nederland zodat wij in de mogelijkheid worden gesteld uw klachten op te lossen: achteraf is dit immers veelal niet meer mogelijk. Mocht u na afloop van uw reis bepaalde zaken onder onze aandacht willen brengen, dan kunt u dit schriftelijk doen. Klik hier voor het Contactformulier Afdeling Customer Experience. Onze Afdeling Customer Experience zal vervolgens contact met u opnemen.
Na afloop van uw reis
+Waarom wordt na afloop van de reis een enquête toegestuurd?
Na afloop van de reis vragen wij u een enquête in te vullen waarin u uw bevindingen over uw reis kenbaar kunt maken. Op deze manier kunnen wij onze kwaliteitsnormen handhaven en deze aan u als reiziger garanderen. De enquêtes zullen intern door ons worden verwerkt en indien nodig dan wel wenselijk, zullen aanpassingen worden gemaakt om de uitvoering van de reis te bevorderen.
+Ik heb een klacht over mijn reis. Waar moet ik deze indienen?
Wanneer u een klacht heeft over uw reis dan vragen wij u dit reeds op de bestemming kenbaar te maken bij uw reisleiding of onze lokale partner, zodat met uw persoonlijke wensen rekening kan worden gehouden en uw reis alsnog naar tevredenheid kan plaatsvinden. Mocht het ter plaatse niet naar tevredenheid worden opgelost dan verzoeken wij u contact op te nemen met NRV in Nederland zodat wij in de mogelijkheid worden gesteld uw klachten op te lossen; achteraf is dit immers veelal niet meer mogelijk. Mocht u na afloop van uw reis bepaalde zaken onder onze aandacht willen brengen, dan kunt u dit schriftelijk doen. Klik hier voor het Contactformulier Afdeling Customer Experience. Onze Afdeling Customer Experience zal vervolgens contact met u opnemen.
Een reis boeken bij NRV
Algemeen
+Wie is NRV?
Wij zijn de grootste rondreisspecialist van Nederland met een aanbod van circa 500 reizen. NRV is opgericht in 2006 en daarmee hebben we inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in rondreizen. NRV biedt een zeer uitgebreid aanbod van groepsreizen, privéreizen, familiereizen, cruises en reizen zelf samenstellen naar meer dan 50 bestemmingen in Afrika, Azië, Europa, het Midden-Oosten, Noord-, Midden- en Zuid-Amerika en Oceanië.
+Waar staat NRV voor?
De afkorting NRV staat voor Nederland Reist Voordelig. Dat is een van onze uitgangspunten: de beste prijs voor ons aanbod. Verder staat NRV voor comfortabel op reis gaan. Onze rondreizen zijn door onze reisspecialisten met veel zorg samengesteld. De mooiste reisroutes zijn voor u uitgestippeld, met een evenwichtige mix tussen cultuur en natuur en tussen bekende hoogtepunten en verborgen parels. NRV staat ook voor service. Zo vinden wij het belangrijk dat u goed geïnformeerd wordt. U treft dan ook veel informatie op onze website om u zo goed mogelijk voor te bereiden op uw reis.
+Wat voor soort reizen heeft NRV?
NRV biedt rondreizen aan naar meer dan 50 bestemmingen in Afrika, Azië, Europa, het Midden-Oosten, Noord-, Midden- en Zuid-Amerika en Oceanië. Wij hebben groepsreizen, privéreizen, zelf samenstellen en cruises in ons aanbod. Binnen deze categorieën bieden wij ook nog verschillende soorten reizen aan, zoals familierondreizen, Fly Drives, autorondreizen, stedentrips, strandvakanties en relaxte rondreizen.
+Is NRV aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds?
Bij NRV kunt u met een gerust hart uw vakantie boeken. Wij zijn namelijk aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds, instanties die u als reiziger de meeste zekerheid geven. Klik hier voor de Reisvoorwaarden en overige belangrijke informatie.
+Op welke manier kom ik in contact met NRV?
Wilt u contact opnemen met NRV? Klik hier om via het contactformulier uw vragen en/ of opmerkingen over ons reisaanbod, uw reservering of bijvoorbeeld onze website te stellen. In de regel krijgt u hierop binnen 48 uur van ons een reactie.
+Wat zijn de betalingscondities van NRV?
NRV hanteert de betalingsvoorwaarden van de ANVR Reisvoorwaarden. Dit betekent dat u bij boeking een aanbetaling dient te voldoen van 20% van de reissom. Het restant van de reissom dient uiterlijk zes weken voor de dag van vertrek door ons ontvangen te zijn.
Wanneer u gebruik maakt van een aanbieding kan het zijn dat wordt afgeweken van bovenstaande betalingsvoorwaarden. Dit staat altijd bij de betreffende aanbieding/ reis vermeld.
+Wat is het NRV Reiscafé?
Wilt u alvast in de stemming komen voor uw reis, meer weten over een bepaalde bestemming of nader kennismaken met NRV? Kom dan naar het NRV Reiscafé om één van onze sfeervolle en informatieve presentaties bij te wonen. Onder het genot van een drankje ontvangt u veel informatie over onze bestemmingen en ziet u prachtige reisreportages. Uiteraard is er ook ruim de gelegenheid om vragen te stellen. Kijk hier voor meer informatie over het NRV Reiscafé en voor het reserveren van uw plaatsen.
Website
+Wat is 'Mijn NRV'?
‘Mijn NRV’ is uw persoonlijke domein op nrv.nl waarmee u onder andere toegang heeft tot uw adresgegevens, boekingsgegevens, reisbescheiden en uw reispuntensaldo.
Het aanmaken van een ‘Mijn NRV’ domein gebeurt automatisch als u als nieuwe klant een online reis boekt, zodat u daarna eenvoudig uw gegevens bij elkaar heeft.
Hoewel wij bij het weergeven van ‘Mijn NRV’ de grootste zorgvuldigheid betrachten, is het mogelijk dat er onvolkomenheden genoteerd staan. Voor deze en andere onvolkomenheden kan NRV niet aansprakelijk worden gesteld. Er kunnen dan ook geen rechten worden ontleend aan de inhoud van uw persoonlijke domein.
+Heeft u al een registratie op Mijn NRV, maar bent u uw wachtwoord vergeten?
Dan kunt u op de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' klikken en dient u uw e-mailadres en verificatiecode in te voeren. U ontvangt dan een e-mail met uw wachtwoord waarmee u weer kunt inloggen op ‘Mijn NRV’.
+Kan ik mijn wachtwoord voor Mijn NRV wijzigen?
Uw wachtwoord van ‘Mijn NRV’ wijzigen gaat heel eenvoudig. Log in met uw e-mailadres en het bestaande wachtwoord. U komt vervolgens in 'Mijn Gegevens'. Door op 'Wachtwoord wijzigen' te klikken, kunt u uw bestaande wachtwoord aanpassen naar een door u gewenst wachtwoord.
+Hoe word ik lid van de nieuwsbrief?
Op onze website kunt u zich eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief. Helemaal onderaan alle webpagina’s ziet u een invulveld voor uw e-mailadres met daarboven “Schrijf u in voor onze nieuwsbrief”. Vul uw e-mailadres in en u wordt voortaan op de hoogte gehouden van onze speciale acties, mooie aanbiedingen en overig reisnieuws.
+Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?
U kunt zich afmelden voor onze nieuwsbrief door onderaan in een ontvangen nieuwsbrief op de afmeldlink te klikken. U kunt ook reageren op een ontvangen nieuwsbrief dat u uitgeschreven wilt worden, dan schrijven wij u handmatig uit.
Reisroute per dag
01Amsterdam/Brussel – Delhi
02Aankomst Delhi
03Delhi
04Delhi – Jaipur
05Jaipur
06Jaipur – Fatehpur Sikri – Agra
07Agra
08Agra – Delhi
09Delhi – Amsterdam/Brussel